Ett snabbt hej

Hej på er ! 
Här kommer ett supersnabbt levnadstecken från min sida ! 
 
Dagarna bara springer förbi och jag proppfyller dom med jobb, vänner och stall. Igår var jag och Tompa hos Daniel och Sanna och åt tacopaj och idag har vi klämt in lite sambomys här hemma. Innan det gjorde vi stallet och jag red Vera.
Någon ny bil har vi inte fått tag på än men förhoppningsvis står det en ny skönhet på våran uppfart inom dom närmsta veckorna.
I helgen har jag en rolig, hästig sak inplanerad och så fort jag har koll på detaljerna så skriver jag det här :)
 
Imorgon jobbar jag 7-17 och ska sen iväg med jobbet på kvällen. Det blir alltså en inplanerad vilodag för Vera och min underbara sambo tar mockningen.
 
Jag ska försöka kika in här oftare framöver, både för min och eran skull. Självklart kommer det bli bättre när jag har ridit in mig ordentligt på Vera också.
 
Nej, god natt på er så hörs vi imorgon !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0