Filmredigering

JAG BLIR GALEN !
 
Som ni vet så är jag inte särskillt teknisk av mig och jag är dålig på det där med filmredigering. Men jag hittade ett bra och ganska smidigt program att redigera filmer i som till och med jag förstog mig på med lite tankekraft. När jag kommit på trixen så gick det fort men jag har nu suttit med detaljer som klippning och musik i evigheter. Nu är hela filmen klar förutom att musiken är längre än filmen så den sista minuten så spelas musiken och skärmen är svart. Tydligen ska det vara omöjligt att klippa i musiken så jag måste vänta till min kära sambo kommer hem.
Därför dröjer filmen på mig och Tessie tills ikväll.
 
Bilen gick igenom med blanka papper imorse, skönt att något i mitt liv för en gångs skull flyter på. Nu ska jag njuta av mina sista lediga timmar och åka till stallet. Men kika gärna in ikväll igen då filmen borde vara på plats !
 
 
 
Jag och Fröken Skäck.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0