Hästmänniska vs bilfolk

Hej på er !
 
Jag sitter just nu i stenhårda förhandlingar om nya hästkrafter hem till vår uppfart och vet ni vad ? Bilfolk är ta mig fan ännu envisare än oss hästfolk, haha !
 
Annars har jag hittills haft en lugn lördag. Hästarna kom ut 6.30 imorse och efter det gick jag och Tompa och la oss en stund igen. Sen vi vaknade har vi bara suttit och spelat Wii och kollat bilar på blocket. 
Nu ska vi strax dra oss mot stallet för att rida och mocka. Vädret verkar äntligen ha blivit bättre, förut snöade det ena sekunden och andra sekunden sken solen från en klarblå himmel. Man måste ju bara älska svenskt väder !
 
 
Vi hörs senare, förhoppningsvis med uppdatering om vår nya bil ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0