Hovslagare och kakor

Är man frustrerad och deppig så hjälper lite kakor alltid. Idag: dumlekakor !
 
 
Hovslagaren var ute och snyggade till fötterna på hästarna i förmiddags så numera går Sunnie barfota och Vera är helskodd. Jag kände att eftersom Sunnie inte ska ridas ordentligt längre så finns det ingen anledning att ha henne skodd. Och Vera ska ridas och behöver då vara helskodd. 
 
Annica var ute en sväng och hälsade på och sen åkte jag till Evelins stall för att se efter hennes häst och passa på att säga hej på My som var där och skodde.
Nu ska jag göra ingenting hela kvällen eftersom hela min lediga dag bara har sprungit iväg. Imorgon jobbar jag 7.15-16.15 och åker sen direkt till stallet.
 
 
 
Fina Sunnie idag <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0