1 maj

Nähe, inget föl inatt heller. Men det är väl bara att hålla ut ett tag till, hon är ju på väg. Jag har dock gissat på att fölungen skulle komma på dagens datum, 1 maj, så vi får se om jag får rätt.
 
Jag och Tompa ska passa på att mysa en stund nu på morgonen och sen åker han och hämtar stolp med Niklas. Jag åker då till My för att fika och fölvaka i hagen en stund. Så mysigt ! 
 
Resten av dagen blir välbehövligt lugn med tacos och sambomys hemma i soffan ikväll. Det känns som att vi bara har flängt runt det senaste så det ska bli så skönt :)
 
 
 
Jag och min kärlek <3
 
Vi fick glowsticks på grillkvällen igår och jag tyckte det var barnsligt roligt, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0