Fredagkväll med sörpa

Nu fick jag lite tid över i väntan på hovslagaren !
 
Jag ska börja med att rätta mig, Chilli kommer inte alls idag fredag utan imorgon lördag. Jag tror att jag var lite trött igår kväll, haha ! 
 
Nu sitter jag som sagt och väntar på hovslagaren. Stallet är klart och hästarna är inne. När jag är färdig här så åker jag hem och svidar om till något annat än hästkläder (det är typ det enda jag går i nu för tiden) och åker vidare till våran kompis Fredrik. Där ska gamla gänget samlas ännu en gång och njuta av grillat och sörpa. Det låter som att det kan bli en bra kväll fast med en ganska tidig hemgång eftersom vi ska upp tidigt och flytta hästar hela dagen imorgon. Jag älskar dagar fyllda med häst
 
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll så ska jag ge er här-och-nu-uppdatering imorgon :)
 
 
 
Tänk att denna sötnöten kommer till mitt stall imorgon :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Falk

Glad för din skull 😍

Svar: Tack 😁
Emelie Svensson

2015-05-23 @ 00:39:39
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0