200 kilometer i timmen

Vart springer livet iväg egentligen ? Jag hinner inte med !
 
Jag har en massa inlägg som ska komma upp på bloggen men som jag aldrig hinner skriva. Det är hästar till höger och vänster och jag hade gärna skrivit mer utförligt om varje häst men när jag väl har tid så finns inte orken istället. 
Det blir gärna så för mig. Efter några intensiva dagar (med inte så mycket som en minut till att sitta ner förutom i bilen mellan ställen) när allt lugnar ner sig och jag kanske bara har 1-2 hästar att rida så känner jag mig typ tom och hinner reflektera alldeles för mycket för mitt eget bästa. Fast vad gör det om 100 år ?
Nu har jag och Tompa i alla fall städat i ordning kaoset här hemma innan jag kunde slappna av och sätta mig vid datorn för att börja klippa i filmen på Sunnie. Så fastnade jag här en snabbis och bloggen kan faktiskt få prioriteras i några minuter känner jag.
 
Lite snabbt om Sunnie igår då. Ett ord som beskrev henne är pigg. Hon ville gärna rinna iväg på långsidorna och studsade och ruskade till och med på huvudet i galoppombytena, haha. Det känns som att Sunnie är på G !
Nu skickar jag in filmen till veterinären ikväll och så hoppas jag på att få svar (helst positiva) så fort som möjligt.
 
Efter att crossarna fått sin dos uppmärksamhet så var det Sunnies tur att jogga ut på grusvägen, jag och mamma hjälptes åt med mockning och allt omkring och innan vi styrde bilen hemåt. Jag tänkte snabbt tidsinställa filmen på mig och Tessie på Annaträningen i onsdags så att ni har något att kika på när jag jobbar 8-16 imorgon. Vi har planeringsdag på jobbet och det känns helt okej efter denna hektiska helgen !
 
 
 
Svettiga och hungriga crossåkare.
 
 
 
Två underbara bilder från igår som My är fotograf till !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0