För tidigt..

Hej på er !
 
Istället för att somna om i 20 minuter efter att Tompa åkt till jobbet så klev jag upp och började med frukost. Men det är inte mänskligt att vara uppe vid denna tiden alltså..
 
7.30 ska jag vara på sjukhuset i Alingsås för att röntga handen för att se om det läker rätt och träffa min läkare. Håll tummarna för att det ser bra ut så jag blir av med den här klumpen på armen snart. Jag vill ju rida alla hästarna !
 
På vägen hem ska jag passa på att handla lite nödvändigt och när jag kommer hem ska jag kasta mig i sängen igen. Stallet får jag vänta med tills ikväll så jag kan få hjälp att sadla, hehe.
 
Vi hörs senare, hoppas ni får en bra måndag !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0