Kräftskiva 2015

 
 
 
 
Hej på er !
 
Det blev ganska sent igår och jag känner mig lite seg idag. Vi hade en rolig kväll med mycket skratt, ibland är våra vänner bara för sköna alltså !
Passande nog så ska det regna mycket nu mitt på dagen så jag och Tompa ska vara hemma och göra ingenting en stund innan vi åker till stallet och mammas hemmagym. Tydligen skulle vi bli bjudna på kvällsmat hos mamma också, det kallar jag lyx !
 
Idag ska jag rida Sunnie och Platina. Sunnie ska vi öka galoppen ett snäpp på och Platina ska förhoppningsvis galoppera för första gången under igångsättningen idag ! Det hade ju vart fruktansvärt kul att kanske hinna rida till AS padock och hoppa lite med henne några gånger innan vintern kommer men vi får se hur hon utvecklas. Sunnie har jag också en drömplan för som jag ska dela med mig av här på bloggen vilken dag som helst nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0