Middag, ridning och bilträff

God morgon !
 
Min morgon startade med att jag vaknade innan Tompa och då passade jag på att smyga upp och göra frukost på sängen till honom. Nu har vi legat och bara pratat om livet en stund, så härligt !
 
Idag har vi nästan bara roliga saker att göra. Vi ska äta lunch hos mormor och morfar. Sen åker vi direkt och byter drivknut på Imprezan och tvättar och snyggar till den lite. Den ska nämligen ut på äventyr ikväll ;)
Sunnie ska ridas, jag tror det blir i skogen idag, och jag ska pussa lite på Chilli innan vi åker mot Skövde och bilträff vid 17. 
Andra bilträffen som Imprezan får hänga med på så vi hoppas på race ikväll !
 
Det känns som det kan bli en helt okej lördag ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0