Morgon

Igår kväll slumrade jag till i soffan redan lite efter kl 20. Jag vaknade och lyckades hålla mig vaken en stund innan både jag och Tompa slocknade vid 21.30. Haha, vi är så gamla !
Det resulterade i alla fall i att jag var vaken två timmar inatt utan att kunna sova och nu känner jag mig mer död än levande. Great..
 
Men jag har inte så mycket planerat idag. Strax ska vi möta upp My på AS en snabbis och sen ska Tompa kolla på när Johan och Robert kör cross halva dagen. Jag tänkte att jag skulle be Tompa att hjälpa mig sadla i någon utav crosspauserna så jag äntligen kan få rida Sunnie igen. Som jag har längtat ! Så typiskt att jag ska gå och skada mig när hon börjar bli bra ju..
 
Nu kurrar min mage och jag börjar få lite bråttom. Hörs sen !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0