God morgon

Idag är både jag och Tompa lediga så vi ska köra rejset. 
Först ska vi till stallet för utsläpp, mockning och ridning. Det är Sunnie som ska ridas men jag har ingen direkt plan på hur hon ska gå än. Jag får se hur hon känns helt enkelt.
 
Sen ska vi lasta transporten med allt vi inte vill ha kvar och åka till tippen. Tillbaka hem för att packa och lasta det allra sista (förutom sängen) och sen åker vi till Hagö och spenderar eftermiddagen och kvällen där.
Inatt sover vi sista natten i detta huset och sen har vi officiellt flyttat ! När jag har tid så kommer det ett inlägg om hur allt känns och hur allt kommer bli med hästar och så vidare framöver. Just nu vill jag helst inte stanna upp och känna efter utan jag bara kör !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0