Lördag morgon

Det finns inget mer irriterande än att vara supertrött men ändå inte kunna sova. Jag tror det är lite för mycket som händer just nu, för så har det vart varje natt det sista.
 
Jag ska i alla fall sätta igång en tvätt och sen åka till stallet. Sunnie ska ridas nu på morgonen och så få vi se om jag mockar eller rider Platina. Det som inte görs nu ska jag göra i eftermiddag.
Sen ska jag hem och packa transporten innan vi åker till Hagö för att greja lite. 
Kl 13 är det födelsedagslunch hemma hos mamma och sen åker vi allihopa bort till Hagö igen. Mamma har inte sett hur huset har blivit efter renovering och mormor och morfar får se det för första gången idag. Dom kommer älska det !
 
Lite mer stalltid i eftermiddag och sen får vi se vad som händer ikväll. Det är bilträff i Trollhättan och det lockar såklart lite.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0