Måndag

Och inte vilken sketen måndag som helst utan min lediga måndag. Så skönt !
 
Imorse var jag i stallet och joggade Sunnie på grusvägen. Hon var lite poppig och tittig men inte så spänd. 
Igår var hon så jäkla fin att rida. Jag kunde rida med små hjälper och det kändes som vi verkligen samarbetade för en gångs skull. Mycket övergångar och tempoväxlingar, lite skänkelvikning och öppna och jag hade henne där jag ville hela passet. Så roligt, min fina tjej <3
 
Veterinären kommer inte förrän efter lunch så jag åkte hem och röjde lite i trädgården och har fortsatt med packningen. Nu ligger jag utslagen i sängen och ska vila tills jag behöver åka till stallet igen. 
Ikväll går första flyttlasset till Hagö ! 
 
 
 
Tanterna får sola nakna idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0