Smögen

Nu är jag och Tompa på väg hem. Vi började dagen med att äta glass på Ursands camping, där vi hade husvagnen uppställd när jag var liten. Sen åkte vi vidare till Smögen där vi åt fish'n chips på Smögenbryggan. Nu sitter vi i bilen och äter smågodis. Nyttigt värre !
 
 
 
 
Vi gick igenom en kohage och Tompa höll på att bli stångad när han skulle klappa en kossa, haha !
 
 
 
 
Sunnie får tyvärr vila idag. Men det kanske bara är bra för mig att få lite distans innan vi kör på igen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Tompa, man klappat inte andras djur man vet aldrig hörde reagerar med andra människor 😉
Så mysigt ni verkar ha haft det 😍

2016-08-15 @ 22:11:42
Postat av: Evelin

Tompa, man klappat inte andras djur man vet aldrig hörde reagerar med andra människor 😉
Så mysigt ni verkar ha haft det 😍

Svar: Precis vad jag sa 😊
Emelie Svensson

2016-08-15 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0