Storm

Vädret är om möjligt ännu sämre idag, det blåser verkligen storm ! Lägg till riktiga åskskurar på det också. Nej, det blir ingen ridning idag, Sunnie höll på att flippa när jag gjorde i ordning henne redan igår, hehe. 
 
Det krånglar på jobbet igen och jag känner mig ganska utmattad just nu. Tur att det bara är två arbetsdagar kvar innan jag kan koppla bort jobbet i ännu 1.5 vecka. Fördelen med så sen semester är att hösten förhoppningsvis kommer gå ganska snabbt.
 
Igår fick vi svetsat några fyrkantsprofiler som vi ska ha till stallet. Imorgon börjar vi bila ur hål för att gjuta ner dom och på lördag så gjuter vi igen alla hålor. Sen kan vi börja med själva boxarna.
Idag blir det dock inte mycket gjort. Förutom att vi ska plocka ur och sen fylla transporten igen så ska jag och Tompa bara mysa i soffan med pannkakor och sylt. Ganska lagom i detta vädret. 
 
 
 
 
Tre snälla killar som hjälper till !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0