5e december

Måndag och ny vecka. Jag jobbade 6-13 idag och hämtade upp en bilkärra i nossebro på vägen hem. Hem snabbt för att hinna mocka innan jag åkte till Landvetter och mötte upp Tompa när han slutat jobbet.
 
Nu är vi på väg till Ängelholm för att hämta en donator till Imprezan. Förutom att den är krockad så hoppas vi att den är i bra skick så att vi kan plocka mycket på den. Men huvudsak är motor, växellåda och bromsar. Så förhoppningsvis är Imprezan rullande innan årskiftet eller strax efter.
 
Sunnie fick tyvärr vila idag men imorgon är jag ledig och då ska vi träna på !
 
 
 
Jag längtar till sommaren och alla race ! Förhoppningsvis ska den lackas om innan dess också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0