Lista

3 saker jag ser fram emot

- Julafton

- Våren

- Första tävlingen med Chilli

 

3 saker jag gillar

- Att rida

- Grillkvällar med vänner på sommaren

- Lediga dagar

 

3 saker jag inte gillar

- Kyla

- Oärliga och otrevliga människor

- Skadade djur

 

3 saker jag vill

- Börja tävla igen

- Utbilda mig till/jobba med något jag tycker är kul

- Bli 19 igen

 

3 saker jag kan

- Dölja mina riktiga känslor

- Rida dom flesta hästar 

- Backa med släp

 

3 saker jag inte kan

- Tänka positivt

- Drifta

- Laga god mat

 

3 saker jag bli lugn av

- Att vara i stallet

- När allt är i ordning och jag har koll på läget

- Att kolla på film/serier

 

3 saker jag blir stressad av

- När det är stökigt hemma

- När jag vaknar 20 minuter innan klockan ska ringa

- När jag är stressad och folk kör som sengångare

 

3 saker jag ska göra i helgen

- Rida

- Dricka vin med hästtjejerna

- Ha julmys med vänner

 

3 saker jag önskar mig

- Friska hästar från och med nu

- Ett långt och lyckligt liv tillsammans med Tompa

- Annan uppvärmning till huset så vi slipper elda hela tiden

 

 


Kommentarer
Postat av: Älskling

jag önskar också att vi får att långt lyckligt liv ihop <3<3<3<3

Svar:
Emelie Svensson

2016-12-10 @ 17:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0