1 februari

Okej, ingen fab måndag idag inte. Snö som övergått till regn, vilket gjorde att jag inte var sådär jättesugen på att rida, plus att jag slutade så sent att det nästan var mörkt när jag kom till stallet, och så gick älgarna vid grusvägen när jag åkte till stallet. Jag hade många ursäkter till att inte rida idag, som ni hör. Så jag mockade och plockade in mina älsklingar tidigare och dom traskade glatt in i sina boxar !
Imorgon ska det bli riktigt skitväder men Sunnie måste ridas ändå. Eller promeneras kanske..
 
Nu har jag precis passat på att städa huset när jag fick lite tid över och sitter nu och kollar när Tompa lagar den minst glamourösa måltiden ever: pyttipanna med ägg och rödbetor. Gott, yes ! Och det passar rätt bra in på min måndag som inte har vart något vidare. Men smailet har vart på hela dagen så det har inte synts utåt i alla fall.
Och så är det ju faktiskt första februari idag, vilket innebär att vi är ännu en dag närmare våren. Se, jag börjar nästan bli bra på det där med positivt tänkande ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Himla duktig! :))

2016-02-01 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0