Onsdag

Jag har vart i stallet en snabbis nu på morgonen. Jag är glad att Platina ska vila idag, snöblandat regn är inte min favorit alltså. Men stallet är mockat och klart i alla fall, så när jag slutar jobbet kl 17 så kan jag åka direkt till stallet och börja packa transporten och lasta Sunnie. 
 
Jag är väldigt förväntansfull men också lite nervös inför ridpasset ikväll. Är hon likadan i ridhuset som hemma så är det knappast någon idé att starta i tävlingen om en månad. Då får jag stryka oss och försöka lösa problemen på hemmaplan.
Så håll tummarna för att Sunnie är sitt vanliga jag ikväll, jag är tävlingssugen ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

MYCKET kan hända på 1 månad... stryk dig inte! jag är oxå tävlingssugen å måste leva genom dig! =D

Svar: Nej jag drar tillbaka anmälan senaste dagen jag kan utan att behöva betala så jag har ett tag till på mig att bestämma mig 😉 men Lovisa och Tessie ska också tävla så du kan ju följa dom också 😁
Emelie Svensson

2016-02-10 @ 11:28:20
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0