Vila för både hästar och ryttare

Sunnie vilade idag. Jag har vart halvdöd hela dagen och har nästan inte fått sova ikapp någon sömn alls. Lika bra det, då kanske jag får sova bättre inatt. Sunnie har dessutom vart som finast dagen efter vila det senaste så jag hoppas att det bådar gott inför morgondagens ridhuspass. 
Vi ska vara där kl 9 och vi ska som vanligt köra lite dressyrtrim där vi tränar på delar ur programmen men även fortsätter med lösgörande och stärkande arbete i galoppen.
Innan dess ska jag mocka och göra klart stallet och när vi kommer tillbaka så ska Platina luftas. Är grusvägen mjuk så fortsätter vi med lite galoppträning, annars rider vi i skogen och tränar övergångar och galoppfattningar.
 
Jag ska också köpa foder, besöka systemet, fika med My och köpa ett begagnat regntäcke till Platina bara några minuter härifrån. Härlig fredag !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0