Lördag

Ännu ett sent hej.
 
Tompa åkte till Jönköping på TNTfest vid 10 och då skjutsade han mig till stallet. Störande att inte ha var sin fungerande bil men det blir det ändring på imorgon hoppas jag. Min rygg är fortfarande inte helt bra så jag vågade inte ställa mig och brodda Sunnie. Därför blev det bara mockning idag. Och mamma hjälpte mig att värma den där jäkla kranen som envisas med att frysa hela tiden ! 
Förhoppningsvis är det inte så kallt imorgon och så kanske Tompa kan hjälpa mig att brodda så jag och Sunnie kan komma iväg på en ridtur.
 
Mamma fick köra hem mig från stallet och nu har jag börjat göra i ordning mig inför kvällens fest. Det är min första fest utan Tompa på flera år så det känns lite konstigt men jag ska nog överleva. Våran skeva familj är ju där och får mig på bra humör. Det ska bli så kul :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0