Nostalgi på hög nivå !

Direkt efter jobbet åkte jag med Tompa till Landvetter för att sen åka vidare mot Kungsbacka för att hämta en motor åt Kenth. Nostalgiska som vi var så åkte vi runt i Hede och Anneberg för att se hur allt ser ut idag. Stallen vi stog i när vi gick i skolan ser ju inte riktigt ut som då om man säger så. Själva skolan har byggt en jättestor anläggning med stallen i anslutning till ridhus, två padocker och en travbana. Plus att dom bor i riktigt elevboende 50 meter från stallet, inte ett skabbigt mögligt hus där man måste cykla flertalet km till skolan och stallet. Världen är orättvis ;)
Vi sprang in en snabbis på Willys för att köpa cookies (som på den gamla goda tiden) och sitter nu på Annebergs pizzeria och väntar på pizza. 
 
Tänk att det snart är 6 år sen jag tog studenten och flyttade hem. Det känns som igår men ändå 100 år sen. Jag som var stensäker på att jag skulle bo kvar i Kungsbacka efter studenten. Det var innan jag träffade Tompa som, som tur var, fick mig att ändra syn på det hela. Å andra sidan så finns det så mycket fler möjligheter här nere..
 
 
 
Gåsevadholms slott, där vi hade hästarna dom sista två åren på skolan.
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Men va fin 😍😍😍

Svar: Jättefin 😊
Emelie Svensson

2016-01-12 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0