1 juli

Min 1a juli har vart riktigt bra ! Jag har vart på strålande humör hela dagen och hade jättemysigt med Tompa på jobbet. Han hade leveranser till Hällekis/Kinnekulle, ett ställe som är så fint som jag totalt älskar och gärna hade bott på om det fanns möjlighet. Vi hade lite tid över och hann åka till ett gammalt kalktag med fantastisk utsikt och Tompa var tvungen att visa sig lite macho och klättra i berg. Vi åt slice'ad pizza i bilen (det är lite våran grej) och åkte runt och bara kikade.
 
När jag kom hem så torkade jag ur bilen så den ser lite fräsch ut. Jag har bara dammsugningen kvar som jag får ta någon dag när det inte regnar.
Sen red jag och Sunnie ett ridpass i hagen och idag hade vi vårat bästa pass sen vi flyttade hit till Hagö ! Mer om det i ett eget inlägg alldeles strax.
 
Ja, min dag har hittills vart grym ! Nu väntar jag på att Tompa ska komma hem så ska vi åka till mamma för att meka transport och bygga vägg i Lupon.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0