Lysekil & Dagens ridpass - Sunnie

Dagens pass med Sunnie gick superbra. Först kändes hon lite ofokuserad (inte så konstigt efter så mycket vila hon haft det sista) men efter mycket volter och skänkelvikningar i skritt och trav var hon fin. I galoppen kändes hon till en början långsam och lite tung men även det blev mycket bättre på slutet med många tempoväxlingar och hon gav en bra ridkänsla. Till och med bytena var luftiga och okomplicerade idag. Så roligt att vi har börjat hitta tillbaka till våran ridning och börjat bli mer samspelta igen. Och att jag faktiskt har börjat rida och inte bara åker häst. 
 
Nu ska jag och Tompa hämta upp mormor och morfar för att åka till Lysekil på släktträff. Jag vet inte hur många som kommer men jag är nöjd så länge jag får åka till kusten, haha !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0