Shopping på Överby

Jag och Tompa har inte tröttnat på att åka bil efter fredags och gårdagen (haha !) så idag åkte vi med hans mamma till Överby. Tompa fick köpt en kostym och jag en långklänning, vi ska nämligen på bröllop för hans bror i september så för en gångs skull är vi ute i tid. Kul att hitta en klänning som faktiskt satt bra också, det hör inte till vanligheterna. 
 
Nu är vi på väg hem och tyvärr så rider jag nog inte idag. Det finns inte tid och ork till det helt enkelt. Men imorgon hoppas jag på att vara tillbaka på banan igen. 
I torsdags så var hyresvärdens dotter ute och red Sunnie under tiden jag red Platina. Det såg fint ut och Sunnie verkade nöjd. Vi ska planera in en dag i veckan som vi ska rida ut och då följer mamma med på Rut också. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0