25-årsfirande

God morgon !
Idag blir det ingen sovmorgon. Vi ska nämligen hämta upp lite folk och åka till Action Camp i Skövde där vi ska spela Laserdome och göra 5-kamp. På vägen hem ska vi stanna till och äta och sen ikväll ska vi återigen samlas hos Philip och Elin och parta loss. Allt för att fira Daniel ! Jag tror att det kan bli en riktigt bra dag !
 
Jag hoppas att jag ska hinna rida i det lilla fönstret innan vi ska samlas igen. Idag ska vi rida i hagen och jobba mycket med skritten som fallerade igår och försöka få henne att slappna av i den låga formen. Tränatränaträna !
 
Och så får vi alla hålla tummarna för My och Denver som idag är på 3-årstest. Sååå spännande och jag önskar verkligen att jag kunde vara där och kolla.. Men jag ska hålla tummar och tår och så har My lovat att uppdatera mig under dagen. Lycka till ! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0