Arg

Just nu är jag så arg. 
Främst på mig själv och på min kropp för att jag är sjuk, igen, och inte klarar av att bita ihop och gå till jobbet ändå. Jag skulle liksom jobba 6-14 på dagis och 17-? på Ullevi imorgon men som det ser ut nu så orkar jag inte något av det.
 
Och så är jag arg för att vi lever i ett samhälle där det inte är okej att vara hemma om man är sjuk, om man inte tar en Alvedon och jobbar ändå så är man lat. Hur skevt är inte det egentligen ?
 
Usch, förlåt för all negativitet. Men idag är ingen bra dag och när varenda kromosom i kroppen skriker av värk så är det svårt att bara bita ihop..
 
 
 
Jag som har sett fram emot att jobba på Ullevi med min bättre hälft..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

❤️❤️❤️

2016-06-16 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0