Dagens ridpass - Sunnie

Idag joggade vi bara lite lätt på grusvägen. Jag känner mig fortfarande inte bra och så blåser det halv storm här ute idag så jag kände att det inte är någon idé att bråka med henne. Vi ska ju dessutom backa tillbaka och bara jobba med grunder ett tag. Så inga krav över huvudtaget, hon fick gå precis hur hon ville och det utnyttjade hon såklart ;) 
När vi skrittade av så gjorde jag några halter för att försöka få henne att stressa ner lite men det fungerade sådär. 
 
Annars har vi inte gjort mycket idag, lite söndagsstek och mys i soffan bara. Festen igår var rolig med lite lekar och supergod mat. Vi åkte dock hem ganska tidigt så jag vaknade hyffsat utvilad imorse.
 
 
 
Hon gick och lyssnade på allt och flög i luften för ingenting idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0