Ingen ridning

*Det här inlägget skrev jag igår kväll men konstigt nog så publicerades det inte. Därför kommer det upp nu istället !*
 
Det var tyvärr alldeles för mycket bromsar för att rida idag. Jag hittade ju ett system igår som faktiskt gav en lugn häst och glad ryttare så jag såg fram emot att rida idag. Men det är ingen idé att bråka med henne om jag inte verkligen måste så jag gav bara hästarna krafft nu på kvällen och bytte till regntäcken. 
 
Istället för ridning så körde jag racet när jag kom hem från jobbet och diskade, städade, tvättade och rensade ogräs. Lite styrketräning på det också så kände jag mig ändå ganska nöjd. 
Nu är Kenth här och har ätit kvällsmat och efterrätt bestående av jordgubbar med glass och grädde. Strax ska vi pensionärer gå och lägga oss och imorgon är min sista arbetsdag för den här veckan.
 
 
 
Jag hoppas att vi kan hitta tillbaka till känslan vi hade här. Mitt fina hjärta <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0