Blöt ridtur

Hej på er !
 
Vi har haft lika ruskigt väder här idag som dom senaste veckorna, usch ! Men jag packade på mig och Sunnie regnkläder när jag kom hem från jobbet vid 16 och så gav vi oss ut på en ridtur i spöregnet och när vi började trava så var det faktiskt nästan uppehåll. Sunnie går dessutom alltid lite bättre när det regnar, konstigt nog, hon är inte alls lika tittig då. Samma när det är mörkt, så bara jag vågar trotsa älgarna och grisarna så kan vi nog få till några bra ridpass även i vinter.
 
Nu väntar jag på en kille som ska komma och köpa en baslåda. Är det bara jag som kan tycka att sånt är lite läskigt ? Jag är liksom ensam hemma mitt ute i skogen och grannen skulle inte höra om jag skriker. Man vet ju aldrig vad det finns för konstigt folk..
Jaja, förhoppningsvis så överlever jag detta och kan gå ut och göra stallet och sen ta en varm dusch. 
 
 
 
En härlig bild från i somras får lysa upp i höstmörkret 💕
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0