Ett steg närmare komplett stall

Det är fredag och helg. Mitt i veckan kändes det som om dagarna bara segade förbi men nu kan jag ändå tycka att veckan har gått ganska fort. 
 
Idag jobbade jag till 17 och åkte hem och gjorde stallet. Pojkarna satte upp lysrören så att hyresvärden bara kan koppla in dom när han har tid. Det ska bli så skönt med riktigt bra ljus och bara vi får färdigt sadelkammaren så har jag äntligen ett komplett, riktigt stall. Eller nja, jag ska ju koppla in varmvattenberedare och fixa en bättre slang och anordning till att spola hästarna men det får nog vänta till nästa sommar.
 
Nu har vi ätit tillsammans allihopa och snart (egentligen typ nu) är det dags för sängen. Imorgon ska jag vara hästskötare åt Evelin som ska starta hoppning i Falköping. Det ska bli så roligt att få andas in tävlingsatmosfären igen och förhoppningsvis får jag lite motivation till att hålla i gång Sunnie i vinter så att vi kan komma ut och tävla tidigt i vår !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0