Kall men ledig måndag

Min lediga måndag idag och jag har väl inte gjort sådär jättemycket.
Jag tog emot lysrör på förmiddagen så snart har jag fullt ljus i stallet. Jag körde in några kärror ved och eldade upp en skön värme inne. Usch, det är riktigt kallt ute nu alltså !
På eftermiddagen var veterinären ute och vaccinerade hästarna. När jag släppte ut dom igen så passade Chilli på att ta en liten tur på gårdsplanen på egen hand. Min lilla buspojk !
 
Nu är jag och Tompa på väg för att kolla på två Lupos. Tompa har tröttnat på att hans krånglar hela tiden, den måste ju seriöst vara ett måndagsexemplar, haha ! Så vi hoppas på bättre tur med en ny och valet föll på ännu en Lupo då dom är så bränslesnåla. Behövligt när Tompa pendlar 14 mil om dagen.
 
 
 
Jag ljuger om jag skulle säga att jag kommer sakna den..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kommer sakna den :D kyss <3

Svar: Nej, verkligen inte 😂
Emelie Svensson

2016-11-08 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0