Ledig fredag

Idag är det fredag och jag är ledig. 
Jag gick upp när Tompa åkte till jobbet imorse och släppte ut hästarna. Sen la jag mig i sängen och somnade om någon timme, så skönt !
Jag gick ut och gjorde stallet och vattnet i hagen och sen har jag vart iväg en stund över lunch.
 
Nu ska jag gå ut och rida Sunnie. Det känns sådär att sadla och tränsa för bara 30 minuter skritt men det känns som att jag behöver sitta på hennes rygg igen. Där uppe får jag trots allt mest klarhet och distans till alla mina stormande känslor. 
 
I eftermiddag hoppas jag hinna med en fikadejt med Evelin och ikväll ska vi ha garagehäng hos Fredrik. Audin ska servas och så ska vi kika på bromsarna som ligger på och så ska Tompa meka med Lupon som krånglar, igen. En ganska skön fredag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0