Dagen

Vi fick till en mysig uteritt efter regnskuren i eftermiddag, jag på Zannie och Evelin på en av islandshästarna. Zannie är en ganska svår häst att rida och hitta knapparna på (tycker jag) men på slutet släppte hon ändå efter lite i traven och var fin i skritten. Hon är en sån häst som jag måste rida några dagar i rad för att liksom komma på hur hon ska ridas.
Vi provade också att tömköra och spänna vagn för Evelins nya ponny och det gick jättebra.
 
Vi fick dessutom shoppat lite på Ankis Hästsport, jag impulshandlade nya ridbyxor från Back2Back med silikon vid knäna, supersköna och jag är riktigt nöjd !
 
Nu väntar en kväll med god mat och förhoppningsvis lite sällskapsspel.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

God mat trevlig kväll men något sällskaps spel han vi inte med 😂😉❤😘

Svar: Haha nej det gjorde vi inte 😂
Emelie Svensson

2016-09-24 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0