Fortsatt hagbygge

Idag jobbade jag 6-14 och åkte direkt på möte när jag slutade. Sen var tanken att jag skulle rida Rut men vädret har vart väldigt varierande idag och så hade jag huvudvärk efter mötet så hon fick vila. 
 
Jag åkte istället hem och fortsatte med hagen. Vi fick spänt övertråden och fixat ström till hagen men sen tog det lite stopp. Jag väntar fortfarande på en trådrulle som jag har beställt men efter över två månaders väntan har jag tröttnat och ska imorgon åka och köpa ny tråd. Då kan vi göra klart undertråden och flytta agregatet och sen kan hästarna flytta !
 
Jag fick också gallren till fönstrena i stallet idag så dom ska slipas och målas så att dom kan sättas upp innan tisdag. Det börjar bli lite ordning här hemma, även om jag tycker att det tar evigheter, haha.
 
 
 
Blivande vinterhagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0