Fredag

Jag kom ifrån jobbet lite tidigare idag, alltid skönt ! 
 
Idag blir det inget stallfix. Jag har kört bort 5 proppfulla kärror med äpplen från trädgården. Vi har fem äppelträd i trädgården så trots att jag har kastat in en hel del äpplen i hästarnas hage varje dag så finns det ändå hur mycket som helst kvar. Tompa klipper gräset just nu så dom var tvungna att tas bort. Så passade jag på att plocka i ordning alla spillplankor utanför stallet och nu dog jag lite i soffan på altanen. Det märks att jag inte har vart så fysiskt aktiv det sista, haha !
Alldeles strax ska vi åka till mamma och Johan och äta kvällsmat. Lite bilpill och en fredagsdrink, en ganska skön fredagkväll efter dom senaste veckornas stress. 
 
Just det, om Tompa och mamma får bestämma så ska jag och Rut iväg på en rolig grej i oktober. Det är inte helt bestämt än och vi är egentligen inte redo för det men gör det i så fall mest bara som en rolig grej. Jag tänker inte släppa vad det är förrän det är bestämt så ni får vara nyfikna en stund :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Jag vet och jag tyviker både mor din och du ska åka! 😊

2016-09-16 @ 20:20:10
Postat av: My

Jag vet inte MEN tycker ändå att ni ska åka.... ÅKA 😘

2016-09-16 @ 21:04:25
Postat av: Anonym

Jag åker dit men ser bara på Evelin 😉
// Sofia

2016-09-16 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0