Girlpower ?

Det har vart en väldigt lång dag idag. Jag mår fortfarande skit men har grejat så mycket jag orkat i stallet. Jag har knappt en stolpe kvar att slipa och så har jag målat två stolpar/u-järn. Där tog dock mitt tålamod slut eftersom jag måste maskera bräderna innan jag målar så nu har jag hamnat i soffan och hostar, nyser och snörvlar. 
 
 
 
Lite synd om mig är det just nu så jag har köpt hem räkor (jag får passa på när Tompa inte är hemma då han inte gillar räkor) ost, kex och cola. Inte för att jag känner så mycket smak men det känns fancy i alla fall ;)
Här ska jag sitta resten av kvällen, framför The Notebook och snyfta. Jätteskönt, och jag försöker intala mig själv att det inte alls är deprimerande utan "girlpower" och självständigt, hehe.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0