Lördag morgon

Så.. Nu kan jag pricka av ännu ett grymt band från livelistan och kan äntligen säga att jag har sett Takida !!
Dom spelade en hel del låtar från det nya albumet så jag saknade lite fler gamla låtar faktiskt. Men i vilket fall så gjorde dom ett ganska roligt framträddande och att få höra Roberts röst live är ju värt det mesta. Och att få se honom dansa, vilket kunde vara fruktansvärt underhållande vissa stunder, haha !
 
 
 
 
 
 
Nu har jag precis kört bort Tompa till en svensexa och står i valet och kvalet om jag ska försöka somna om en liten stund. Jag fick inte mycket sömn inatt och mår fortfarande inte bra. Däremot så finns det massor att göra i stallet och så ska jag även till mamma och Johan senare. En frukost så får vi se vart jag hamnar helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0