Effektiv dag

Idag har vart min lediga tisdag och jag har hunnit med en hel del.
 
Jag började med att städa ur vårat kontor/garderobsrum. Det tog ett tag då vi har slängt in en massa saker som inte hör hemma där. 
Sen rensade jag garderoben och organiserade lite. Skönt att ha koll på vad man har och inte. Sen blev det automatiskt att jag röjde lite i resten av huset. Jag har dessutom tvättat upp all tvätt så nu kan jag äntligen börja tvätta schabrak, haha.
Det var riktigt stökigt i tvättrummet så där plockade jag också iordning en vända.
 
Nu på kvällen har jag joggat Sunnie på grusvägarna och i skogen och så har vi myst länge i stallet. Hon är världens bästa vän och lyssnare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0