EM-guld !

Idag var jag hos Evelin och red Sannie. Jag ska hoppträna henne på onsdag så vi hoppade några språng för att kolla läget och det kändes bra. Jag blev positivt överraskad över vilken fin känsla hon gav i hoppningen.
 
 
 
 
När jag kom hem så red jag Sunnie barbacka i hagen. Hon kändes fin men vi tappade koncentrationen emellanåt då Chilli var så störig. Jag höll till och med på att åka i backen en gång när han försökte busa med Sunnie. Sunnie däremot vill verkligen inte bråka med ett småglin som honom, hon blir jätteirriterad o stryker öronen platt bakåt och låter som en drake. Men jag förstår henne, jag tycker synd om henne som får stå ut med Chilli alla timmar på dygnet 😂
 
Nu har jag precis kollat klart på den individuella finalen i hoppningen och jag kan inte beskriva med ord hur grymma Peder och Allan är ! Dom har verkligen gjort sig förtjänta av ett EM-guld, särskillt efter denna veckan. Stort grattis 🏅
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0