TB - McDuff

Ni som har läst här ett längre tag kommer säkert ihåg Duff ? Travaren som jag köpte tillsammans med en kompis för att rida in och sälja men som till slut stannade kvar hos mig
 
i några år. 
Han köptes samtidigt som mammas Frank, från samma ställe. Han var en spänd och nervös häst som till en början hade svårt att lita på människor. Tyvärr hade jag inte den tiden som krävdes för att få honom ordentligt inriden men vi skrittade och travade på grusvägarna, både ensama och med sällskap. 
Efter några år hos mig så blev han en jättego häst. Mysig och tillgiven.
 
Jag ångrar än idag att jag sålde honom men tyvärr så hade jag inget val. Jag skulle få hem Chilli och Platina och hade inte plats för honom. Min fina Duff, jag undrar hur du har det idag <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0