Dagen på Horse Show

Jag har haft en riktigt bra och rolig dag på Horse Show. Det fanns som vanligt en hel del fint på mässan men jag lyckades ändå hålla hyffsat i plånboken. Och hör här: jag har inte med mig ett enda schabrak hem ! 😉
Imorgon (om jag hinner) ska jag ta kort på dagens shopping och visa er, jag är ganska nöjd. Det är bara en låg nosgrimma som fattas, det fanns bara hos dyrare affärer tyvärr.
 
Det var såklart också inspirerande att se alla duktiga ryttare. Många fina hästar och många bra ritter. 
 
Nu är vi i garaget och hjälper Kentha och om en stund ska vi väl rulla hemåt. Imorgon ska vi hämta hem min shettis Dennis som ska bo hos Johanna framöver. Jag hoppas att jag ska hinna rida lite under dagen också men det är inte säkert.
Kika in här om en stund så kommer inlägget om gårdagens ridpass upp.
 
 
 
Anledningen till att jag inte köpte något schabrak är för att det bruna på bilden är på väg hem till mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0