Torsdag

(Skrivet igår men publicerades aldrig)
 
Jag klarade mig inte ifrån förkylning denna gången heller. Vad är det för fel på mig som blir sjuk en gång i månaden ? Denna gången har jag dessutom en konstig svullnad på höger sida av halsen som värker konstant och är jätteöm. Inget halsont så det känns lite skumt.
 
Jag har legat utslagen i sängen hela dagen. Halvsovit och har kollat nästan en hel säsong av 90210. Gjorde en del av stallet under dagen och gjorde det sista nu på kvällen vid insläppet. Sunnies svullnad är fortfarande inte helt borta och hon är lite öm men jag har is i magen och väntar ut det ett tag till. 
För övrigt så har våran snälla granne reglat upp sadelkammaren idag. Så när ekonomin blir lite bättre så sätter vi upp skivor och sen kan jag börja inreda.
Jag glömde såklart ta kort men jag ska försöka komma ihåg det imorgon. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0