Vårdcentralen

Igår morse var jag inne och lämnade blodprover inför mitt läkarbesök hos reumatologen nästa vecka. Det gjorde ont när hon stack mig (men det tycker jag alltid att det gör) och efter en liten stund så började det göra ont i hela armen. När jag kom hem var både över-och underarm svullen och på kvällen fick jag ett blåmärke som bara har blivit större idag. Idag gör den fortarande lika ont så när jag slutade jobbet så åkte jag till vårdcentralen för att få den kollad. 
Dom på labb säger att dom aldrig har sett något liknande så nu väntar jag på en läkares utlåtande.
 
Därför lär det säkert inte bli någon promenad med Obama idag heller. Han fick nya skor igår i alla fall så nu är det verkligen dags att komma igång !
 
 
 
Måndagens isolering.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0