Bättre lycka idag

Igår när jag tog in Sunnie så var jag rädd att hon skulle vara svullen i benet efter sitt utbrott i hagen. Men hon var torr, kall och inte svullen alls. Sån lättnad ! Det får mig också hoppfull att det inte är en senskada utan bara var en sträckning.
 
Idag har hon gått i sjukhagen när jag jobbat 7.15-16 och fick sen komma ut i stora hagen med dom andra. Mörkret och hösilaget dämpade hennes överskottsenergi så hon har hållt sig lugn. Så imorgon får hon komma ut i den stora hagen redan på morgonen. Dock går hon med skydd fram för att skydda mot eventuella slag på senan. 
 
Nu ska jag och Tompa äta pyttipanna, sätta på en bra film och äta godis i soffan. Kan inte minnas när vi hann sitta ner tillsammans senast.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0