Ledig fredag

Hej på er !
 
Uppdateringen har vart under all kritik här det senaste men det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu. Motivationen är därefter också så då blir det tyvärr lite tomt här.
 
Idag har i alla fall vart min lediga fredag och den har jag spenderat på ett bra sätt. Förmiddagen framför serier och i stallet, eftermiddagen på Crossroad med Evelin och Louise. 
Nu under kvällen har vi vart i verkstan och rekondat den nya Audin och motionerat och luftat bromsar. Vi fick låna en mattvätt så jag har tvättat säten och golv och Tompa har tvättat och polerat utsidan. Den var inte fräsch alltså, full med hundhår och hundmat, usch ! Men nu är den ren och så ska vi bara torka ur den ordentligt så är den klar för besiktning och sen visning. 
 
Till hästarna då. Jag har vart lite orolig över Sunnies bakben. Trots Metacam och att hon har stått lindad på nätterna så har inte svullnaden gått ner något nämnvärt. Men ikväll när jag tog in henne så var hon knappt svullen alls. Lite öm vid tryck men det är inte så konstigt. Så nu känns det bättre och jag hoppas att vi äntligen kan få sätta igång nu. Det positiva i det hela är att hon verkligen har fått vila frambenet i alla fall.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0