Lös sko

Vid dagens insläpp när jag skulle linda Sunnies bakben så såg jag att hennes sko satt snett. Hon hade dragit ur flera sömmar så det var bara att plocka av den.
 
Jag skulle bra gärna vilja veta vad mina hästar sysslar med i hagen på dagarna alltså ! Varje gång jag tittar ut så står dom antingen och äter hösilage eller halvsover. Men tydligen hinner dom med väldigt mycket där emellan.
 
Nu har jag och Tompa ganska nyss kommit hem från O'learys där vi firade hans bror som har fyllt år. Vi drog hem lite tidigare än dom andra då vi inte var så sugna på bowling.
 
 
 
Den nya lilla Lupon, som nästan ser exakt likadan ut som den första Tompa ägde.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0