Allmänt

Jag tänkte uppdatera er lite allmänt hur mitt liv ser ut just nu.
 
Jag känner mig numera helt hemma i huset på Hagö. Det tog ett tag men nu skulle jag inte vilja bo någon annanstans. Min favoritsyssla är att sitta på åkgräsklipparen i trädgården med musik på högsta volym i hörlurarna. Så avslappnande och lugnande.
Jag trivs helt okej på jobbet och även om jag skulle vilja pröva något nytt så känner jag inte längre någon stress över att byta jobb.
 
Jag har börjat få tillbaka motivationen till hästarna igen. Jag hade en liten dipp innan och under tiden Sunnie var på Nygården men nu är jag på g igen. 
 
Chilli löshoppas med jämna mellanrum och vi varvar nu också med promenader i träns. Tanken är att han ska introduceras för longering så snart som möjligt men just nu är blinningarna som ettrigast så det får vänta lite.
 
Sunnie är dräktig och ska bara skrittas till nästa besök på Nygården om 1 1/2 vecka. Sen joggar jag igång henne lite lätt igen så att hon håller igång och håller formen. Annars ska hon bara fokusera på att vara dräktig och äta gräs.
 
Obama är på väg igång efter en helvila på ca två veckor. Han känns riktigt fin efter vilan och blir bara mer och mer ridbar för varje ridpass. Tyvärr så hindrar blinningarna oss så just nu är det svårt att få till ett vettigt ridpass.
 
Livet känns helt okej men jag är ändå inte sådär glad som jag var för någon månad sen. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag är övertygad över att vissa relationer runt omkring mig påverkar mig negativt. Jag är konstant trött och har börjat sova dåligt och drömma mycket.
Förhoppningsvis så blir det bättre med lite semester, jag har bara en vecka med jobb kvar nu !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0