Dagen för Modified Run

Det är något fel på mig !
 
Inatt vaknade jag strax innan 1.30 och kunde verkligen inte somna om. Jag låg i sängen i två timmar och slappnade av och försökte komma till ro men det gick inte. Då kände jag, varför slösa tid på att bara ligga där utan att få någonting gjort ? Så jag gick upp och målade naglarna inför helgens äventyr och var jättepigg. När klockan var 5.30 så gick jag och la mig igen och har sovit som en prinsessa tills för en stund sen. Knäpp.
 
Nu ska jag dricka en drickkvarg och sen rida. Hästarna kommer tyvärr få vila denna helgen, igen, om inte mamma tar med sig någon ut och rider en dag. Det känns sådär men det är knappt så jag känner dåligt samvete eftersom vi ska köra MODIFIED RUN ! Vi checkar in sent i eftermiddag och det ska bli så himla spännande. Jag ska försöka uppdatera er med här och nu bilder genom resan 😁
 
 
Bild på snyggingen från igår !
 
 
Och en på mig och min nya BFF, Silvia 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0